Em costa molt escriure a aquest bloc. És difícil escriure opinions i llavors rellegir-les i pensar en el ridícul del comentari... però bé, avui ho torn a intentar. I ho he intentat publicant la notícia anterior que tenia guardada com a esborrany des de fa més d'una mes, i encara hi torn amb un altre tema.
El procés de Bolònia ha creat una polèmica desmesurada a tot l'Estat i diria que molt superior a la resta de països europeus. Si el problema és purament econòmic, pareix que tanta revolta ja ha aconseguit alguna part del seu objectiu cóm és augmentar la despesa en beques i ajudes als universitaris. Tanmateix, crec que li hauriem de donar una oportunitat als nous programes d'estudi perquè d'alguna manera té lògica una formació inicial més àmplia seguida d'una especialització molt més concreta en una àrea.
De tota manera, el meu interès per aquest tema ha estat en relació al estudis de Mestre, que sense cap dubte crec que milloraran perquè senzillament, tendrem l'oportunitat d'estudiar i preparar-nos durant un any més per a la nostra tasca docent. Veurem la forma que agafa aquest any més i si de veritat aconseguirem un mestre pluricompetent, reflexiu i crític.
I he tret ara tot això perquè vaig llegir l'article que us enllaç seguidament i que exposa una dels arguments que més m'han agradat fins ara d'aquest tema.
La cuestión universitaria per Gregrorio Peces-Barba publicat a El Pais el dissabte 14 de febrer.
Quasi com una e-carpeta docent i formativa per compartir.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada